niedziela, 16 stycznia 2011

Śpiewać każdy może trochę lepiej lub trochę gożej...

Śpiewać może każdy...ale nie każdy ma głos anioła...śpiewanie to między innymi muzyka, a powszechnie wiadomo, że muzyka wpływa relaksacyjnie, odprężająco...jest miłym akcentem podczas długiego i monotonnego dnia. Nie wiem czy wiecie ale każda osoba potrafiąca mówić potrafi także śpiewać. Śpiew pod wieloma względami jest jedynie formą przedłużonej mowy. Zachęcam więc was do tej czynności..Formą sprawdzenia swoich możliwości może być karaoke. W Białymstoku możecie stanąć na scenie w takich miejscach jak:

Blue Pub
ul. Marjańskiego 3
15-402 Białystok


Champions Club
ul. Czesława Miłosza 2 (Galeria Biała)
15-265 Białystok


 Mesa
Al. Piłsudskiego 29
15-446 Białystok


Odeon Jazz Club
ul. Akademicka 10/1
15-267 Białystok

4 komentarze:

  1. Jeżeli już chodzi o karaoke polecam Retro Pub :P Można wygrać wódeczkę ;p hehe ja lubię śpiewać, a jak trochę wypiję to wtedy ciężko się powstrzymać od śpiewania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej zaliczam się do kategorii "gorzej"...;[

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię śpiewać dla siebie, szkoda mi ludzi, wolę żeby tego nie slyszeli;p

    OdpowiedzUsuń
  4. W klasie maturalnej do Odeonu chodziłam co tydzień na karaoke, mimo, że nie umiem śpiewać. Ale zdarza mi się jak jestem mocno napruta :)

    OdpowiedzUsuń