poniedziałek, 13 grudnia 2010

Skieruj swoja energie w dobra strone

     Witajcie : ) chcialabym zaprosic was do lektury mojego bloga , ktory jest poswiecony przede wszystkim osobom , ktore nie wiedza co zrobic z wolnym czasem...a czuja potrzebe rozwijania sie w jakims kierunku , odreagowania stresu czy tez podwyzszenia wlasnej samooceny.
     Mysle ze , kazdy z nas ma potrzebe spozytkowania wolnego czasu , w jakis konstruktywny sposob, realizowania sie w jakims kierunku. Jezeli i Ty jestes taka osoba z przyjemnoscia wskaze Ci pare wskazowek jak to zrobic : ) .
     Krok 1 : zastanow sie jakie masz pasje.. odpowiedz sobie na pytanie CO LUBIE ROBIC W ZYCIU ? O CZYM ZAWSZE MARZYLAM/LEM ? CO SPRAWIA ZE CHCE ZYC ? CO SPELNIA MNIE WEWNETRZNIE ? Jesli juz to zrobiles...a Twoja glowa jest pelna pomyslow...mozesz przystapic do kolejnego kroku....
     Krok 2 : Zweryfikuj wlasne pomysly ze swoimi mozliwosciami. Niestety nie zawsze to o czym marzymy jest w naszym zasiegu...dlatego tez , skup sie na tym co jest do wykonania w Twojej mocy.
     Krok 3 : Nie zniechecaj sie !!! To dopiero poczatek Twojej przygody !!! Nastaw sie pozytywnie!!!
     Krok 4 : Zacznij szukac... Jesli  jestes juz zdecydowany czym chcialbys sie zajac , pora na konkretny krok ! Rozejrzyj sie , dookola jest tyle mozliwosci...
     Krok 5 : Nie zwlekej...uplywajacy czas to Twoj przeciwnik! Zdecyduj sie! Sprobuj!
Ciesze sie ,  jezeli  pomoglam Ci  w jakikolwiek sposob : ) Gratuluje jezeli podjales jakas decyzje, ktora pomoze rozwinac Ci skrzydlaaa....

8 komentarzy:

  1. Świetnie zinterpretowałaś wypowiedź Pana Laski z filmu "chłopaki nie płaczą". Którą zacytuję:
    "wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: co lubię w życiu robić? (...)
    A potem zacznij to robić."

    Łezka mi się w oku zakręciła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idąc drogą kolegi, zacznijmy robić to, co Laska :)

    Najważniejsze to robić to, co się lubi. Niestety, jak się nie ma co się lubi to trzeba lubić co się ma. Jestem całkowicie za spełnianiem swoich marzeń. Kiedyś pojadę do tej Hiszpanii:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. aj ciężko tak od razu coś zrobić;D ale na pewno kiedyś zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że wielu z nas chciałoby coś ze sobą zrobić, coś w życiu zmienić. Najgorsze jest to, że wymaga to jednak wysiłku, mniejszego lub większego. Większości nie chce się ruszyć tyłka. Dlatego proponuję abyś wymyśliła coś w stylu "Coś zrobić, ale żeby się nie narobić" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otóż to. Koleżanka wyżej dobrze napisała. To wymaga za dużo wysiłku. Zawsze mam wytłumaczenie dla swojego lenistwa (coś tam boli, mam za miękkie serce, muszę zrobić coś ważnego). Poza tym ja mam słomiany zapał i gdy się w coś angażuję, zaraz z tego rezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wyżej, jak bym słyszał Laskę. :)
    Nie mniej jednak jest to trafna mądrość życiowa, bo dopiero kiedy robimy coś co lubimy w życiu możemy śmiało twierdzić, że jesteśmy szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja uważam, że jeśli ktoś naprawdę kocha coś robić, ma jakąś pasję, coś, co trzyma go przy życiu jest naprawdę szczęśliwym człowiekiem :) I ja taka jestem, haaa XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby robić to co się lubi trzeba mieć czas. Nie zawsze i nie wszyscy mogą go mieć. Dlatego warto odpowiednio zorganizować czas swojej pracy, nauki, po to aby mieć wolną chwilę na swoje hobby, pasję.

    OdpowiedzUsuń